loading...
علاقه های موفقیت و راه های موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 35 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

زیبا بودن یکی از خواسته های مشترک تمام زنان در طول تاریخ بوده است اما شاید در هیچ دوره ای به اندازه چند دهه اخیر این نیاز شکل های گوناگون و متنوعی به خود نگرفته باشد. در دوره حاضر سالن های زیبایی زنانه یکی از پر رونق ترین کسب و کارها در حوزه تجارت زیبایی می باشند که خدمات بسیار متنوعی را ارائه می نمایند. این خدمات از آرایش موقت و گریم عروس شروع شده و تا فیشیال و پاکسازی پوست صورت یا انواع آرایش دائم و نیمه دائم گسترش می یابد. آشنایی با انواع این خدمات آرایشی لازمه ی زندگی امروز برای هر زنی است که می خواهد از روش های نوین زیبایی بدون جراحی بهره برده و این خدمات را در آرایشگاه های زنانه دریافت نماید. در این مقاله به معرفی مختصر برخی از این خدمات ارایش پرطرفدار می پردازیم.

خدمات گریم عروس در آرایشگاه زنانه

به طور کلی گریم به معنای رفع نواقص موجود در صورت و ایجاد تعادل میان اجزای آن است به گونه ای که در کنار یکدیگر زیبا و متناسب به نظر برسند. از این رو گریم می تواند گزینه مناسبی برای عروس خانم ها باشد که امروزه تبدیل به جایگزین خوبی برای میکاپ معمولی با لوازم آرایشی شده است. از جمله تفاوت های اصلی گریم با آرایش معمولی این است که میکاپ معمولی با گذشت چند ساعت و در شرایط هوایی نامطلوب خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد اما گریم با گذشت زمان و معمولا پس از سه ساعت زیباتر شده و بهتر روی صورت می نشیند. گریم گزینه مناسبی است برای عروس خانم هایی که در فصول گرم سال قصد برگزاری مجلس عروسی را دارند و یا می خواهند برای مدت طولانی در طول جشن در فضای آزاد باشند.

انواع گریم صورت

برای انجام گریم از لوازم مخصوص گریم استفاده می شود که این مواد برای تمام چهره ها با هر نوع پوستی یکسان نیست بر همین اساس گریم عروس را می توان به انواع گریم پوست خشک، چرب و مختلط تقسیم نمود.

  • گریم پوست خشک

گریم پوست خشک را می توان دشوار ترین و تخصصی ترین نوع این خدمت آرایشی دانست چرا که اکثر کرم ها و فوم های آرایشی بر روی پوست خشک خیلی زود پوسته پوسته شده و کیفیت خود را از دست می دهند. بنابراین در گریم پوست های خشک باید زیرسازی به صورت حرفه ای انجام شده و از انواع آبرسان و بخور برای این آماده سازی استفاده شود.

  • گریم پوست چرب

گریم پوست چرب نیز مسائل مخصوص به خود را دارد. در بساری از میکاپ ها چربی زیاد این نوع پوست موجب برق افتادن آرایش و سنگینی آن می گردد. اگر عروس خانومی پوست چرب داشته باشد لازم است که پیش از انجام گریم، متخصص از چند روز قبل  با استفاده از انواع روش های پاکسازی پوست چرب با دستگاه و یا بدون دستگاه ،  چربی پوست را کاهش داده و کنترل نماید سپس از لوازم گریم برای میکاپ عروس بهره ببرد

  • گریم پوست مختلط

گریم پوست مختلط ترکیبی از چالش ها و ویژگی های هر دو نوع پوست چرب و خشک را به طور همزمان دارد. در این نوع پوست ممکن است قسمت هایی مانند روی بینی و پیشانی چرب بوده و گونه ها و دور لب خشک باشد و یا برعکس. در این حالت آرایشگر باید تسلط کاملی بر هر دو نوع گریم داشته باشد و ترکیبی از لوازم و روش های هر دو نوع گریم پوست خشک و چرب را برای زیبا سازی و گریم پوست مختلط استفاده نماید.

خدمات تاتو صورت و آرایش دائم

انجام انواع تاتو صورت که به عنوان نوعی از ارایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود از جمله جدید ترین و پرطرفدار ترین انواع خدمات آرایشی در سالن های زیبایی و ارایشگاه های زنانه حرفه ای می باشد. تاتو صورت جایگزین مناسب و نسبتا دائمی برای آرایش های روزانه است و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد. همچنین از تاتو صورت در لب، چشم، ابرو و اسکالپ سر با هدف از بین بردن نقص هایی که در اثر انواع بیماری ها، مصرف دارو و یا جراحت ایجاد شده است، بهره می برند.

آموزش فیبروز ابرو در تهران

آموزش تاتو صورت

تاتو صورت شکلی از آرایش دائمی و نیمه دائمی صورت است که در اعضای مختلف صورت با کیفیت های متفاوت قابل انجام می باشد.آگاهی از انواع تکنیک های طراحی و اجرا در تاتو صورت و رعایت نکات بهداشتی لازم، نیاز به دریافت آموزش های تخصصی و گذراندن دوره های کارآموزی دارد. تمام کسانی که در آرایشگاه های زنانه تاتو صورت را انجام می دهند ضروری است که دوره های تخصصی و حرفه ای را گذرانده و گواهی های لازم را دریافت کرده باشند.

این دوره های آموزشی تاتو بدن و صورت شامل بخش های مختلف آموزش تئوری، طراحی و آموزش عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد. آموزش تئوری با تدریس مباحث مربوط به علم و هنر تاتو آغاز شده با بیان مسائل بهداشتی و تخصصی مربوط به تاتو ادامه می یابد. در بخش طراحی به فرد آموزش داده می شود که چطور بر اساس نوع نیاز مشتری و عضو مورد نظر تاتو مناسب را طراحی نماید در ادامه نیز نکات اموزش داده شده به طور عملی ابتدا بر روی پوست هایو صورت های مصنوعی و در ادامه بر روی صورت های واقعی بارها تمرین و تکرار می شود.

انواع تاتو صورت

تاتو صورت در قسمت های مختلفی از چهره با اهداف زیبایی و درمانی متفاوت انجام می شود که عباتند از:

  • تاتو چشم و خط چشم

این تاتو شامل دو بخش خط چشم و بن مژه است که هدف از انجام تاتو بن مژه پرپشت نشان دادن مژه ها و عدم نیاز به استفاده از خط چشم بوده و تاتو خط چشم به منظور افزایش زیبایی فرم و حالت چشم انجام می شود.

  • تاتو ابرو

تاتو ابرو به منظور پرپشت نشان دادن ابرو، پر کردن فضاهای خالی داخل  ابرو و ترمیم جراحت و شکستگی آن صورت می گیرد. تاتو ابرو بر اساس تکنیک انجام و ابزار تخصصی آن به انواع میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن قابل تفکیک است.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در تهران

 

  • تاتو لب و خط لب

تاتو لب و خط لب یک آرایش تقریبا دائمی بوده و جایگزین مناسبی برای رژ لب و خط لب می باشد. این نوع تاتو با تکنیک های مختلفی از جمله سایه و ترکیب رنگ با کیفیت های مختلفی قابل اجرا است.

  • تاتو اسکالپ سر

این نوع تاتو برای افرادی مناسب است که از کم پشتی و ریزش مو رنج می برند. در این روش با تکنیک های مختلف نقطه ها و یا سایه هایی بر روی پوست سر ایجاد می کنند که به شکل موی طبیعی سر دیده شده و فضاهای خالی را پر می نماید. تاتو اسکالپ سر جایگزین مناسبی است برای کسانی که تمایلی به انجام کاشت و یا تاپیک های مو ندارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 2,619
  • بازدید کلی : 9,826