loading...
علاقه های موفقیت و راه های موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 41 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 24 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

محمد سلحشوری بازدید : 28 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.

محمد سلحشوری بازدید : 19 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس

محمد سلحشوری بازدید : 26 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.

محمد سلحشوری بازدید : 18 چهارشنبه 30 شهریور 1401 نظرات (0)

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

محمد سلحشوری بازدید : 28 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

این هارد سرور HPE 300GB SAS 15K HDD با پارت نامبر B21-870753 به صورت Hot Plug است که به صورت Smart Carrier به سینی خود متصل می‌شود. این هارد از دیسک های به ابعاد 2.5 اینج استفاده می‌کند و از نوع Small Form Factor یا SFF است. هارد سرور 300GB SAS 15K SFF از نوع درایورهای داخلی یا Internal است که در درون شاسی و بدنه خود سرور و یا سن استوریج متصل می‌شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K SFF SC MV HDD با وزن 450 گرم و در ابعاد 75.7×118.7×15.6 میلی متر توسط شرکت اچ پی تولید شده است. در صورت استفاده از این مدل بر روی سرورهای 8SFF ‌می‌توانید در مجموع 2.4TB فضای ذخیره سازی با استفاده از رید در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی هارد سرور اچ پی HPE 300GB SAS 15K HDD

سرورهای سازگار با هارد سرور HPE 300GB SAS 15K HDD

  • ProLiant DL Series: DL385 (G10)
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G8
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • ProLiant ML Series: ML110 (G10)
  • ProLiant XL Series: XL230k (G10)
  • ProLiant BL Series: BL420c (G8 G9)
  • ProLiant DL Series: DL20 (G9)
  • ProLiant DL Series: DL360e (G8 G9)
  • ProLiant DL Series: DL380p (G8 G9)
  • ProLiant ML Series: ML110 (G8 G9)
  • ProLiant SL Series: SL230s (G8 G9)
  • ProLiant XL Series: XL170r (G9)
  • سرور HP ProLiant DL380 G8
  • سرور HP ProLiant DL380 G9

خرید هارد سرور HPE 300GB SAS 15K SFF SC MV HDD

هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K HDD که از هاردهای دسته HDD است دارای سرعت چرخش دیسک 15K است، سرعت چرخش دیسک هارد سرور RPM نیز نامیده می‌شود. نرخ انتقال داده در این هارد سرور اچ پی ، 12Gb/s است و از 300 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات بهره می‌برد.

قیمت هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K

قیمت هارد اچ پی 300GB SAS 15K با اینکه سرعت چرخش مناسبی را در اختیار سرور قرار می‌دهد، مناسب و مقرون به صرفه است و برای استفاده در سرورهای پرولیانت نسل Gen9 گزینه‌ای ایده‌آل است. این هارد سرور اچ پی از درگاه SAS برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.

با استفاده از مطالبی که گفته شد و نوع استفاده‌ خود، هارد مناسب با کاری که می‌خواهید انجام دهید و قیمتی که در نظر دارید را انتخاب و خریداری کنید و اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید سرور اچ پی را دارید، می‌توانید برای اطلاع از خرید هارد hp 300g 15k و انواع آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

محمد سلحشوری بازدید : 26 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً نمایندگی Lenovo با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از عملیات تعمیر و در مدت زمان مشخص شده بتوانند از خدمات این مرکز برای تعمیر و یا تعویض مجدد دستگاه خود به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوند.

محمد سلحشوری بازدید : 33 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

شرکت لنوو شرکتی است که در ساخت گوشی های میان رده یک انتخاب مناسب برای کاربرانش محسوب می شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی VIBE SHOT لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

گوشی vibe shot لنوو یکی از محصولاتی است که این شرکت در این مدل از گوشی هایش تمرکز خود را بر روی دوربین گذاشته تا بتواند یک گوشی با امکانات بسیار مناسب را به بازار عرضه کند.شرکت لنوو گوشی vibe shot خود را با سیستم سخت افزاری مناسب، نمایشگری با کیفیت با ظاهری زیبا و طراحی زیبا و دلنشین به بازار عرضه کرده که میزان فروش محصولاتش را بیشتر کرده است.

بسته بندی لنوو vibe shot

گوشی vibe shot لنوو در یک جعبه بزرگ به دو رنگ سیاه و قرمز که عبارتvibeبه بزرگی بر روی آن هک شده است ارائه گردیده است.

در داخل این جعبه اجزایی قبیل: شارژر، کابل USBو کتابچه راهنما و همچنین هدفون قرار داده شده است البته در این مدل از گوشی های لنوو یک کاور پلاستیکی و یک خش گیر قرار داده شده است.

ظاهر گوشی lenovo vibe shot

یک قطعه فریم آلومینیومی دور گوشی را فرا گرفته  و بخش پشتی گوشی ساختاری کاملا شفاف و براق دارد.

کاربران این گوشی خوش دست بودن گوشی را از نقاط قوت زیبایی این مدل میدانند.

یکی از مواردی که از این مدل را از گوشی های مدرن عقب تر نشان میدهد بزرگی نوارهای مشکی در پایین و بالای صفحه نمایش آن است.

لنوو وایب شات وزن سبک145گرمی و ضخامتی به بزرگی7.6میلی متر دارد که این به استفاده یک دست کمک میکند.

اجزای تشکیل دهنده lenovo vibe shot

در سمت راست گوشی کلید کم و زیاد کردن صدا و در زیر آن دکمه پاور تعبیه شده است.

همچنین در بخش پایینی سمت راست آن دکمه شاتر دوربین جهت عکسبرداری و همچنین از یک دکمه جهت تغییر حالت دوربین از حالت معمولی به حالت حرفه ای تعبیه شده است.

سمت چپ گوشی را نیز دو کشو تشکیل میدهد که یکی جهت قرار دادن سیمکارت به صورت مینی و دیگری جهت قرار دادن کارت حافظه جانبی تشکیل میدهد.

در بخش بالایی جک هدست و میکروفون دوم قرار داده شده و بخش پایینی را میکروفون و اسپیکر گوشی و در وسط پورت شارژر گوشی تشکیل میدهد.

نمایشگر گوشی lenovo vibe shot

صفحه نمایش وایب شات صفحه ای به بزرگی 5اینچ با ساختارIPS TFT LCD که وضوح آن فول اچ دی است.

صفحه نمایش این گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب میشود چرا که در برابر تابش نور عملکرد خوبی از خود نشان داده است و دقت رنگ خوبی دارد.

بررسی های نمایندگی لنوو نشان میدهد صفحه نمایش وایب شات در مقایسه ها امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده است.

دوربین گوشیlenovo vibe shot

کیفیت دوربین وایب شات یک شگفتی در کار لنوو به حساب می آید این دستگاه با دوربینی به کیفیت16 مگاپیکسل مجهز به فوکوس اتوماتیک وسیستم لرزه گیر است ارائه شده است.

بررسی های نمایندگی تعمیر گوشی لنوو نشان میدهد وجود فلشLED و مادون قرمز شما را در گرفتن عکس در شب یاری خواهد کرد.

همانطور که در ابتدا گفتیم با داشتن vibe shot احساس استفاده از یک دوربین عکاسی به شما دست خواهد داد چرا که با داشتن شاتر و دکمه تغییر حالت به حرفه ای مانند یک دوربین عکاسی طراحی گردیده است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حالت حرفه ای چه تفاوتی با حالت معمولی دارد.در حالت حرفه ای تمامی رنگ ها شکل زنده و طبیعی به خود میگیرند و فوکوس به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد.

دوربین سلفی این دستگاه را دوربین8مگاپیکسلی تشکیل می دهد اما بسیاری از قابلیت های دوربین اصلی نظیر فوکوس را ندارد.

باتری گوشی lenovo vibe shot

معمولا تمامی گوشی های کمپانی لنوو از کیفیت باتری خوب و قدرتمند برخوردارند که در این مدل نیز به چشم میخورد.

لنوو با بکارگیری یک باتری3000میلی آمپر ساعت در وایب شات باعث هرچه قدرتمند تر شدن محصول خود شده است.

شرکت لنوو از 19روز فعال ماندن گوشی در حالت stand byخبر میداد که واقعا این قابلیت را داراست.

یک مشکل اساسی اینجاست که شارژر آن از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند اما تفاوت چندان چشمگیری با شارژ سریع ندارد.

اسپیکر و صدا گوشیlenovo vibe shot

شاید با نگاه کردن به قسمت پایینی تلفنتان فکر کنید که دو اسپیکر صدا را پخش میکنند باید بگوییم که متاسفانه اینگونه نیست و فقط از صدا از قسمت راستی دستگاه پخش میشود.

البته صدای مطلوبی را از وایب شات شاهد هستیم اما توصیه میشود که میزان صدا را ازدو سوم بالاتر نبرید چرا که میزان تفکیک صدا به خوبی انجام شده و صدای مطلوبی را ارائه خواهد داد.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن بیس در اسپیکر آن است.

نرم افزار گوشیlenovo vibe shot

لنوو وایب شات از سیستم عامل آندروید5.1لالی پاپ بهره میگیرد.

این سیستم از8هسته که از دو بخش چهار هسته ای که یک بخش که از فرکانس1.7GHzتشکیل شده برای پردازش اعمال سنگین و بخش بعدی که از فرکانس1GHzتشکیل شده جهت پردازش اعمال سبک در نظر گرفته شده است.

پردازش گرافیکی این دستگاه با قطعهadreno405صورت گرفته و رم گوشی 3گیگا بایت میباشد.

یکی از نقاط ضعف وایب شات نبودNFCدر آن است ولی پشتیبانی از شبکه4Gاز نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی لنوو

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 2,635
  • بازدید کلی : 9,842